Folk'n'Iasi 2017

Imagini

Informații

Data: 27 - 28 Mai 2017

Descriere

Festivalul - Concurs FOLK’N’IASI 2017 este conceput ca o manifestare cultural - artistică adresată tuturor iubitorilor de muzică folk cu calități componistice și interpretative, cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani. Participarea poate fi individuală sau de grup. Acest festival are drept obiective: depistarea, încurajarea și promovarea talentelor și readucerea la actualitate a acestui gen muzical.

Preselecția concurenților se va face în perioada 01 – 10 mai, anuntarea rezultatelor se va face in data de 10 mai. Din juriul pentru preselecție vor face parte specialisti din Casa de Cultură a Studenților Iași si Universitatea de Arte Iași. Se vor selecta maxim 12 concurenți.

Concursul se va desfășura pe perioada a două zile, în sala de spectacole a Casei de Cultură a Studenților, 27 - 28 Mai 2017 astfel:

  • în data de 27 Mai concursul va începe la ora 19:00 (6 concurenti) si va fi urmat de 2 artisti in recital,
  • în data de 28 Mai va începe la ora 19:00 (6 concurenti) si va fi urmat de Gala Laureatilor si 2 artisti in recital.

Concurenții admiși în concurs vor ajunge în Iași în data de 27 Mai, până la ora 14:00, urmând a fi cazați, iar la ora 16:00 va avea loc sedinta tehnica, tragerea la sorți pentru ordinea de intrare în concurs și vor începe probele de sunet.

Concurenţii au obligaţia să semneze contracte de cesionare a dreptului de difuzare în favoarea organizatorilor. Concurenţii sunt obligaţi, prin semnarea unui acord de participare, să respecte cu stricteţe regulile impuse de organizatori pe toată perioada desfăşurării festivalului.

Organizatorii nu răspund de evenimentele sau incidentele în care pot fi implicaţi concurenţii în afara timpului de repetiții sau spectacol.

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?