Training "Customer Care"
Imagini
Informații
Descriere
Înscrie-te la training-ul gratuit „Customer Care“!
Acţiunile de „Customer care” au ca principală finalitate recomandarea, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în activitatea întreprinderii.
Acest lucru transformă fundamental priorităţile întreprinderii, transformand-o în cea mai importantă. Dar până la a ajunge la obţinerea recomandării sunt mulţi paşi importanţi de făcut, sunt multe etape şi procese care trebuie îmbunătăţite.
La acest curs vor putea participa persoanele care ocupă o poziţie managerială (director general, director departament, şef serviciu etc.) cu implicare în managementul strategic al firmei.
Detalii si inscrieri: http://pocusectoarecompetitive.asociatiaosansa.ro/cursuri-manageri-customer-care/
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Capital Uman 2014-2020 (POCU/227/3/8/118464).