Gala Voluntarului Ieșean 2019

Imagini

Informații

Data: 5 Decembrie 2019, 19:00 Joi

Descriere

„Gala Voluntarului Ieșean“ este o competiție locală pentru mișcarea de voluntariat din Iași. Această competiție își propune să ofere o binemeritată recunoaștere publică a persoanelor care dăruiesc în mod constant din timpul, energia și abilitățile lor pentru a se implica în comunitatea din care fac parte.

Misiunea acestui proiect este de a facilita dialogul și acțiunile comune a tuturor factorilor interesați de mișcarea de voluntariat în vederea dezvoltării sustenabile a voluntariatului în județul Iași.

Casa de Cultură a Studenților, prin proiectele sale a contribuit, a inițiat și a dezvoltat numeroase instrumente și demersuri care să vină în ajutorul creșterii mișcării de voluntariat din Iași.

Categoriile în cadrul cărora vor fi premiate proiectele și inițiativele de voluntariat în anul 2019

Nominalizările se pot face în cadrul celor patru categorii: voluntarul anului, proiectul de voluntariat al anului, coordonatorul de voluntariat al anului și organizația anului. De asemenea, pentru a doua categorie menționată se poate opta pentru unul dintre domeniile: social, sănătate, cultură, sport, educație, tineret, activism civic și mediu.

Înscrierile au loc până pe 24 noiembrie 2019, prin intermediul urmărorului link: http://bit.do/fcrnV

Candidaturile depuse după data de 24 noiembrie 2019, ora 23:59
nu vor intra în competiție.

Calendar
• 15 octombrie 2019 - 24 noiembrie 2019: depunerea aplicațiilor pentru concurs;
• 25 - 30 noiembrie 2019: jurizarea aplicațiilor depuse;
• 5 decembrie 2019: premierea voluntarilor, pe fiecare categorie în parte.

Pentru mai multe informații privind regulamentul competiției, vă rugăm să accesați următorul link: http://bit.do/fh3x2

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?